آتزوری حریف اسپانیا در فینال - ایتالیا 2-1 آلمان - شب طلایی سوپر ماریو
 
درباره وبلاگ


دوستان این وبلاگ ، عاشقانه است! عاشقا بیایید! از عاشقای دل شکسته تا عاشقا و هوادارای فوتبال !!!
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها
نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 3
بازدید ماه : 49
بازدید کل : 18447
تعداد مطالب : 55
تعداد نظرات : 14
تعداد آنلاین : 1


هم قفس




دقیقه  12بازی خدیرا توپی رابرای بو آتنگ  فرستاد که ضربه بوآتنگ را بوفون بطور ناقص دفع کرد اما بارزالی اون رو به کرنر فرستاد.

در دقیقه 17 نیز مونتولیوو شوتی رو به سمت دروازه نویر فرستاد که نویر تونست اونو بگیره.. دقیقه 18 هم شوت سنگین  کاسانو به سمت راست دروازه نصیب نویر شد.

اما دقیقه 20 روی نفوذ کیلینی و سانتر کاسانو روی دروازه ،بالوتلی با یه ضربه سر دیدنی دروازه نویر رو گشود.

درادامه آلمانی ها تلاش کردن بازی رو به تساوی بکشونن. دقیقه 27 گومز پاسی رو برای اوزیل فرستاد که شوت اوزیل رو بوفون گرفت. دقیقه 29 هم اوزیل پاسی رو برای کروز فرستاد اما پاس کروز به گومز نرسید و توپ نصیب بوفون شد. دقیقه 30 هم شوت کات دار و محکم تونی کروز با فاصله زیاد از کنار دروازه بیرون رفت.


اما دقیقه 36 روی ضد حمله ایتالیایی ها با پاس عالی مونتولیوو و با شوت بسیار زیبای سوپر ماریو که طاق دروازه نویر رو به لرزه در آورد به زیباترین گل این جام تا به این لحظه رسیدن.

نیمه اول با نتیجه 2-0 به نفع ایتالیا به پایان رسید. اما نیمه دوم که از ابتدا رویس و کلوزه به میدان اومدن با حمله ژرمنها آغاز شد. دقیقه 47 ضربه رویس تازه نفس نصیب بوفون شد که به حق تا بحال بهترین دروازه بان این جام بوده.

دقیقه55 روی حرکت اوزیل مدافعان ایتالیا توپ را دفع کردن. یک دقیقه بعد هم فرار کلوزه با تکل بونوچی بی ثمر موند. دقیقه 61 هم روی ضربه آزاد رویس که به زیبایی زده شد ، بوفون با هنرنمایی دیگری توپ رو به کرنر فرستاد.

دقیقه 75 مارکیزیو در یه موقعیت عالی در حالیکه میتونست پاس بده با خودخواهی توپ رو به بیرون زد. دقیقه 79 پاس پیرلو به دی ناتاله که تازه به میدان اومده بود نصیب نویر شد.دقیقه 82 هم فرار دی ناتاله اون رو در یک موقعیت تک به تک قرار داد اما توپ را به بیرون زد. یک دقیقه بعد بالزارتی گلی به ثمر رسوند که به درستی آفساید اعلام شد.

دقیاق انتهایی بازی ژرمنها تلاش زیادی برای گلزنی کردند و روی حملاتشون که با دفاع سر سخت ایتالیایی ها روبرو میشد به کرنر های زایدی دست پیدا کردن اما نتونستن از اونها هم بهره ای ببرن.سرانجام دقیقه 92 خطای هند بالزارتی پنالتی برای آلمانها به همراه داشت که مسعود اوزیل اون رو تبدیل به گل کرد اما برای شروع دوباره خیلی دیر بود و بازی با نتیجه 2-1 به پایان رسید.




شنبه 10 تير 1391برچسب:, :: ::  نويسنده : فرشته